www.spartaloyalty.com

Sparta Loyalty Sp. z o.o. Sparta Loyalty jest firmą złożoną z doświadczonych specjalistów z dziedziny MarTech. Zajmują się kompleksowym tworzeniem projektów CDP/CRM/Loyalty i programów kart podarunkowych.

Z zakresu IT w naszym portfolio produktowym znajdują się:

  • Sparta Loyalty Platform – kompleksowa platforma marketingowa, pozwalająca obsłużyć każdą mechanikę programu (punkty, rabaty, kupony, grywalizacja, gratisy).
  • Sparta Gift Cards – Narzędzie do obsługi kart podarunkowych wraz z obsługą płatności w sklepach fizycznych i sklepie internetowym.

Nasze produkty i usługi są obecne w biznesie wielu marek takich jak: MOL (były Lotos Paliwa), Empik, The Body Shop, Briju, Gatta, iDream (Apple Reseller), Kazar, Spar. Nasze systemy działają w ponad 14 tyś sklepów w CEE.

Celem projektu jest stworzenie aplikacji webowej. Będzie ona służyła do weryfikowania poprawności przygotowanej przez naszych partnerów integracji API transakcyjnego systemów sprzedażowych, służącego do przesyłania transakcji zakupowych klientów.

Silnik transakcyjny w Sparta Loyalty miesięcznie procesuje kilkadziesiąt milionów transakcji przesyłanych przez podłączone do systemu systemy kasowe w sklepach fizycznych oraz sklepów online. Sparta Loyalty nagradza klientów punktami lojalnościowymi, ale także odpowiada za obsługę zniżek wynikających ze zdefiniowanych promocji dostępnych dla wszystkich albo promocji targetowanych, opartych np. o posiadane przez klienta kupony promocyjne.

Integracja partnerów z API transakcyjnym Sparta Loyalty jest wymaganym elementem wdrożenia. Kluczowe jest to, aby integracja została przeprowadzona poprawnie, obsłużyła wszystkie przypadki szczególne, takie jak chwilowe problemy z połączeniem albo błędy biznesowe, które mogą zostać napotkane. W tym momencie weryfikacja przeprowadzonych testów i ich poprawności jest procesem manualnym. Aby zwiększyć produktywność i uniknąć błędów - chcemy powyższy proces zautomatyzować, ułatwiając i przyspieszając weryfikacji nam i naszym partnerom.

Stworzona aplikacja, będzie wykorzystywana przez dostawców i integratorów systemów kasowych oraz e-commerce po zakończeniu procesu integracji. Jej celem ma być zautomatyzowanie testów poprawności przeprowadzonej integracji.

Po zalogowaniu do aplikacji i podłączeniu do niej zintegrowanego API aplikacja będzie umożliwiała przeprowadzenie zdefiniowanych scenariuszy testowych, weryfikując poprawność integracji.

Przygotowanie konkretnych scenariuszy testowych nie jest przedmiotem projektu. Scenariusze na podstawie dostępnych narzędzi będą definiowane w przyszłości przez zespół Sparta Loyalty. Aplikacja musi dawać łatwą możliwość definiowania kolejnych scenariuszy

stack technologiczny

MongoDB, Java 21, Spring Boot, Angular

metodologia

do ustalenia

metoda dostarczania

do ustalenia

czas pracy

do ustalenia

lokacja

do ustalenia

zespół

~4 osoby

role w zespole

do ustalenia

prawa autorskie

do ustalenia

narzędzia dostarczane przez firmę

do ustalenia

mentor

do ustalenia

przewidywane szkolenia

do ustalenia

wynagrodzenie

do ustalenia

możliwość zatrudnienia

do ustalenia

profil kandydata

do ustalenia